Monday 16 January 2012

Saat ini~

time belek-belek buku lama tadi aku jumpa something yang aku pernah tulis dulu. hahaha. ni la bendanye.



Di saat ini
Diriku masih lagi merindui
Pada gadis yang mencuri hati
Walaupun telah lama ku sedari
Dirinya tidak mampu aku miliki
Tetapi dia tetap bertakhta di hati

Di saat ini
Aku masih lagi mengingati
Saat pertama kasih bersemi
Perasaan yang tidak pernah aku sedari
Perasaan yang membahgiakan hati

Di saat ini
Kenangan manis kembali lagi
Memenuhi seluruh ruang hati
Rasa bahagia mula menyelubungi
Tetapi kini baru ku sedari
Kenangan itu hanya mimpi

Di saat ini
Lamunan ku terhenti
Aku cuba melangkah pergi
Berharap cinta ini
Tidak pernah bersemi
Agar tiada perasaan ini
Tetapi gadis yang mencuri hati
Tetap segar di hati

Di saat ini
Kurelakan hati mencintai
Walaupun mungkin ianya dilukai
Tetapi perasaan ini
Tak mungkin ku hindari
Dan ku hanya biarkan ia
Bersemi di hati


Zack 20/5/10 3.00 pg

2 comments: